۱. آنها از کارکنان خود بیش از حد کار می‌کشند
۲. آنها توجهی به نقش‌آفرینی‌های مثبت افراد ندارند و به کار خوب پاداش نمی‌دهند
۳. آنها در توسعه مهارت‌های افراد، شکست می‌خورند
۴. آنها نسبت به کارکنانشان بی‌توجه هستند
۵. آنها به تعهدات خود احترام نمی‌گذارند
۶. آنها افراد اشتباه را استخدام کرده و ترفیع می‌دهند
۷. آنها اجازه نمی‌دهند که افراد به دنبال علایق خود بروند
۸. آنها نمی‌توانند خلاقیت را چاشنی کار کنند
۹. آنها ذهن افراد را به چالش نمی‌کشند
@Irantuv
 www.IRANTUV.com

۹ اشتباه مدیران که منجر به استعفای کارکنانشان می‌شود

افراد ,کار ,اشتباه ,کارکنانشان ,بروند۸ ,نمی‌توانند ,علایق خود ,دنبال علایق ,به دنبال ,افراد به ,خود بروند۸

مشخصات

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

فروشگاه اينترنتي لوازم آرايشي بهداشتي و تجهيزات پزشکي ارزان قيمت آموزش کمک های اولیه در هلال احمر منطقه پاسخ به شبهات فضای مجازی کتابخانه عمومی امام حسین (ع) golbrgeyasio خبر آنلاین-منبع خبر آنلاین بیماریهای مقعدی شهدای دزآور کوشا92 shaghayeghc